CELINA ELIASSON

HAUL!

Idag blev det lite shopping med familjen! Unnade mig lite nya saker, främst sommargrejer som kan vara lite roliga att ha!

Från RITUALS köpte jag en handtvål att ha i badrummet som luktar mandarin och mint. Och ljuset Under a fig Tree att ha i vardagsrummet. Det luktar sååå gott! Ska spara det tills mitten av månaden då vi ska köpa ett vardagsrumsbord osv så man får allt på samma gång. Åh så kul att äntligen få lite finare!


Från Kicks egna märke köpte jag tre saker för att komplettera varandra. Skrubben för att man ska skrubba kroppen innan man använder BUS för att inte bli fläckig. Sen köpte jag en "gradual tanning Lotion" för att inte bli typ gulbrun eller att något ska bli fel. Så börjar jag smått och ser hur det blir. Sen när jag väl är brun ska jag använda denna lotion som ger lite skimmer och det kommer se supersnyggt ut på benen när man har shorts eller kjol!


Sist men inte minst så införskaffade jag mig ett nytt rouge (eftersom det håller på ta slut) två somriga lack från essie, och lite blommor att ha i mitt blonda hår nu på sommaren!! Riktigt nöjd med mina köp idag!


Puss på er!

Daniela Skoglund

Gillar blommorna! :)

Svar: Tack! Har velat ha såna länge men inte riktigt hittat en bra storlek på dom, men dom där kändes bara rätt!
celina eliasson

Junitjej

Vilken härlig shopping!

Svar: Ja det är så kul när man får hem lite nya saker! :)
celina eliasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress